Известие

Collapse
No announcement yet.

черен пушек при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Що пък да не се запуши?
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Що пък да не се запуши?
      А кат се запуши как ще пуши? И двигателят как ще си плюе изгорелите газове? И ....
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        А кат се запуши как ще пуши? И двигателят как ще си плюе изгорелите газове? И ....
        Е тука вече ще почна да се заяждам с теб!
        Пишеш наистина откровени глупости!Ако си толкова технически грамотен,колкото се пишеш за втори път ти казвам да си коригираш мнението.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Е тука вече ще почна да се заяждам с теб!
          Пишеш наистина откровени глупости!Ако си толкова технически грамотен,колкото се пишеш за втори път ти казвам да си коригираш мнението.
          Е, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Е, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
            катализатора се премахва. а за да се оправи трябват части които са пари. ти въобще имаш ли дизел?
            JTD 105+

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
              катализатора се премахва. а за да се оправи трябват части които са пари. ти въобще имаш ли дизел?
              Ох, не си разбрал за какво спорим. Моля, не се меси
              Имам две бензинки и един дизел за сведение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Е, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
                проблема е в егра. тряя се запуши

                ти четеш ли поне това върху което спориш бе
                егати активиста си
                AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Е, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
                  Като се запуши катализатора няма да излизат изгорелите газове, съответно няма да се върти турбината както трябва. Като не се върти турбината както трябва, няма въздух...... Черният пушек е много нафта или малко въздух. Точно когато не затваря ЕГР-а както трябва се получава същият ефект, не се върти турбината както трябва.........

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                    Като се запуши катализатора няма да излизат изгорелите газове, съответно няма да се върти турбината както трябва. Като не се върти турбината както трябва, няма въздух...... Черният пушек е много нафта или малко въздух. Точно когато не затваря ЕГР-а както трябва се получава същият ефект, не се върти турбината както трябва.........
                    Не ти, моля. А и втората ти част е под въпрос да отнема чак толкова от турбото - голям диаметър за турбото с/у малък за ЕГР-а
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Опитай да извадиш тръбата на ЕГР-а във въздуха или накарай клапана да остане отворен и гледай колко и как ще надува турбината и тогава пак ми говори за диаметри.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        Опитай да извадиш тръбата на ЕГР-а във въздуха или накарай клапана да остане отворен и гледай колко и как ще надува турбината и тогава пак ми говори за диаметри.
                        Неудачен начин - аз сложих съпротивления вместо ЕГР. Не почуствах разлика във вървенето, но пъг ми качваше грешка за въздушния поток
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                          Я тука се развил спор за ЕГР-а.
                          Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
                          А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.
                          Айде професор номер 2,прочети в началото на темата за каква кола става въпрос,2.4 136 коня,какво общо има тя с Е3,при нея с вакуумния клапан за ЕГР-а няма как да запише грешка за дебита на въздуха,а записва обикновенно грешка във функциите на ЕГР........................

                          П.С.Не разбрах защо ме цитираш мен,като аз 10 поста по-нагоре съм написал същото,ма явно няма кой да чете
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Ето пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
                            Аз и преди съм ти казвал, че не знаеш значението на думите. От това което си написал аз разбирам, че при старите ... не може да се запише грешка за дебита на въздуха или грешка свързана с МАФ-а. Е МАФ-а за чий стои там след като не може да хване дебита на въздуха?
                            Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
                            А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
                            Ай със здраве професоре.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                              Аз и преди съм ти казвал, че не знаеш значението на думите. От това което си написал аз разбирам, че при старите ... не може да се запише грешка за дебита на въздуха или грешка свързана с МАФ-а. Е МАФ-а за чий стои там след като не може да хване дебита на въздуха?
                              Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
                              А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
                              Ай със здраве професоре.
                              Бих споменал, че ще запише грешка с ЕГР, ако има изгоряла бубина на ЕГР, или не може да измери състоянието и. Като замених ЕГР с резистори не даваше грешка докато не натиснах педала на газта. Тогава ми даде грешка за потока на въздуха, но не и помня точно наименованието. И като видиш обяснението в Е-learn принципа на ЕГР и видиш тази грешка веднага ти става ясно накъде да се насочиш. Това и Бобо (който за мен е добър диагностик) ми го потвърди. Старите ЕГР-и нямат датчик за позицията на клапана, новите - не знам
                              156 1.9 JTD 8v exhaust gas recirculation system (e.g.r.) 1080C



                              CONSTRUCTION FEATURES

                              This system directs a proportion of exhaust gases (5 - 15%) to the intake under certain service conditions.
                              This lowers the temperature peak in the combustion chamber to reduce the formation of nitrogen oxides (NOx).
                              The E.G.R. valve (1) is controlled by the fuel injection control unit (2), and carries out the function of re-injecting into the engine intake some of the exhaust gases drawn from the exhaust manifold (4).
                              A heat exchanger (3) allows the partial cooling of the exhaust gases, further lowering the temperature in the combustion chamber.


                              1 - E.G.R. valve
                              2 - Fuel injection control unit
                              3 - Heat exchanger
                              4 - Exhaust manifold
                              5 - Throttle body
                              OPERATION

                              The fuel injection control unit, with coolant temperature > 20° C and engine speed of between 800 and 3000 rpm, drives the E.G.R. solenoid with a square-wave signal.
                              The change in this signal allows the EGR coil to move a plunger and thus adjust the flow of burnt gases from the exhaust manifold to the intake manifold; two results are thus obtained:
                              • less air is introduced;
                              • combustion temperature is reduced (due to the presence of inert gases) to reduce NOx (nitrogen oxide) production.

                              The engine control unit is kept constantly informed of recirculated gas quantity by information from the flow meter. If the intake of a certain amount of air (Qam) rpm is required at a certain rpm and the amount sent by the flow meter (Qar) is less, the difference (Qgr) is the recirculated gas quantity.
                              Qam - Qar = Qgr
                              Qam - Theoretical air quantity in memory
                              Qar - True air quantity
                              Qgr - Recirculated gas quantity
                              The atmospheric pressure signal is used when controllling the EGR valve to recognize when the car is driving at altitude and so reduce the quantity of recirculated gas and prevent the engine from producing fumes.
                              COMPONENT DESCRIPTION

                              E.G.R. SOLENOID VALVE

                              The Pierburg EGR valve fitted to the intake manifold modulates the flow of exhaust gas to the intake according to a command received from the injection control unit.
                              Modulation takes place via an internal solenoid controlled in PWM by the control unit, which operates the control rod from the internal valve.


                              A - E.G.R. valve body
                              B - Internal valve
                              C - Gas outlet from exhaust manifold
                              D - Gas outlet to intake manifold
                              1 - Solenoid positive
                              2 - 5V potentiometer power supply
                              4 - Potentiometer negative
                              5 - Solenoid negative
                              6 - Potentiometer position signal
                              Last edited by NightRider; d.m.y г., 13:05. Основание: грешка
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                                Аз и преди съм ти казвал, че не знаеш значението на думите. От това което си написал аз разбирам, че при старите ... не може да се запише грешка за дебита на въздуха или грешка свързана с МАФ-а. Е МАФ-а за чий стои там след като не може да хване дебита на въздуха?
                                Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
                                А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
                                Ай със здраве професоре.
                                Старите ЖТД-а за мен са Евро 2,те могат да запишат грешка за дебитомера,но на доста по-късен етап.Първо ще запише грешка за ЕГР-а,след това може да кара доста дълго време преди да запише за дебитомера.ЕКУ-то е направено така че,като има проблем с дебита на въздуха,решава че проблема е в ЕГР-а.Евро 3,също записват грешка за потока на доста късен етап,предварително е разпознат проблем с ЕГР-а,затова на Евро 3 се затапва без проблем,и не записва грешк за потока.При Мултиджета вече е осъвършенствана системата,и записва веднага грешка за потока,в зависимост от това дали е много или малко,е различна грешката/но ти тези неща ги знеш/,това е направено за да не е толкова лесно да изолираш ЕГР-а.

                                П.С.Никога не съм искал да изпадам в спорове с теб,но явно все така става,явно е че всеки иска да помогне,но с изтъкване няма да стане,трябва да си помагаме,още повече ако сме колеги............Айде със здраве,дано не сим ме разбрал погрешно...........
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X